Bye bloggen

Förlåt för att jag inte bloggat nånting men har tappat blogglusten helt nu under sommarn så från och med nu slutar jag med bloggandet. Kanske ett inlägg någon gång när jag har tråkigt men verkligen inte som vanligt. Bloggen öppnar upp igen efter sommarn satt ni vet det. Och alla bilder från Tunisien får ni fan vänta med, jag slänger in dom någon gång när jag orkar :) Har annars färgat håret idag och sen har jag inte gjort nånting mer och det blir antagligen samma imorrn, och på lördag åker jag till älskade Edsbro. Åh gud jag vill vara där nu när dom hela tiden berättar om allt som händer, alla bråk .. åh jag vill också vara med, haha nej men asså åh jag vill verkligen dit och saknar Alexandra, Louise och Jill så sjukt mycket verkligen, men ah vi ses ju snart. Hursomhelst, vi hörs någon gång i livet folk. Kisses.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0