Bye Sweden

BLOGGEN FUCKING FUNKAR INTE! :O

Ska försöka igen i alla fall men jag tänker inte skriva om exakt  allting jag skrev. Men hursomhelst, som ni säkert vet åker jag till Tunisien ikväll och därför blir det här sista inlägget på en vecka men jag skriver i alla fall när jag kommer satt ni vet att jag lever. Har egentligen inte så mycket att skriva just nu. Tänkte packa det sista, sen äta och efter åker vi, gooosh jag längtar, höhö fast vi åker ju snart. Hursomhelst, ni får ha det så bra här i Sverige med det fula regniga vädret medans jag njuter av 40+ grader i Tunisien. Kommer sakna er alla, vissa mer än andra. Vi hörs babys. LOVE YOU !



( skriven av Josefine vid halv tre .. )

Kommentarer
Postat av: steffi

heej sötnosar =) feejnast blogg <3333

2009-08-15 @ 11:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0