Sur på det mesta just nu

Seriöst, vet inte vad det är. Är på himlans dåligt humör. Kan bli så jäkla dryg jag vet, vet inte varför. Förlåt till er som behövt ta del av det och förlåt Filip. Jag menar inte allt jag säger.. du är underbar. Det är du. Och du är världens bästavän, det är du också! Förlåt. Vet inte varför jag får humörsvägningar. Allting går bara inte vägen för mig just nu. Och gud vad irriterad jag blir på vissa som tror att de äger mig, säger till mig vad jag ska göra och inte göra, säger åt mig vad som är rätt och fel, vad jag ska ha på mig och inte ha på mig. Som om jag inte vet vad jag ska göra och vad som är rätt eller fel? & jag får väl ta på mig vafan jag vill! Tro inte att ni är bättre än mig. Fortsätter ni så förlorar ni mig bara tillslut ..

Men förlåt Filip. Du är värd någon mycket bättre än mig, jag vet att du vet det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0