Skriven 11 imorse

Vafan det funkar inte att skriva inlägg! Nu har jag skrivit inlägg tre gånger men när jag sparar den blir det utkast och hela texten raderas förutom första meningen ..


Aja får försöka med det här inlägget. God morgon =) Orkar inte skriva ner allting som raderades men somnade sent igår för att vara ensam. Skickade sista smset till Josefine halv fem så somnade väl fem någongång. Ändå vaknade jag för en timme sen. 5 timmars sömn.. Not good Jennifer. Men ska träffa Ellie iallafall så får inte somna om. Kan inte somna om. Hon ringer nog snart om hon är vaken, annars ringer jag henne om en stund. Kanske drar ut och badar i älvsjö badet, eftersom det är så pass fint väder hittils. Vi får se vad som händer. GLÖMDE NÄSAN ATT.. BÄSTAVÄN ÅKER TILL TUNISIEN IDAG! OCH STANNAR DÄR I EN VECKA. SAKNAD PÅ LÅNGT HÅLL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0