Good night G ' s ;)

Hej brudar! Tänkte slänga in ett inlägg nu när jag är hemma och har tid :) Har nyss haft träning, eller ja, kom hem för en liten stund sen. Har hunnit duscha och käka, snart ska jag faktiskt gå och lägga mig. Mår fortfarande inte så bra.. För er som undrar varför jag drog på träning när jag är sjuk. Jag spelade inte fotboll. Utan styrketränade och gjorde en jävlans massa övningar för mina skador. Så det så! Vet inte om jag fortfarande har feber, men vi se helt enkelt se imorgon om jag går till skolan. Sakna mig inte för mycket där borta :$ Slarvigt inlägg för nu ska jag faktume borsta tänderna och göra mig iordning för bedtime.

Kiss and good night sweeties!


Kommentarer
Postat av: Zandra

SV: Hejsan! Jag fixar bloggdesigner men tyvärr så har jag häcken full av beställningar just nu. Så jag kan tyvärr inte hjälpa dig. Jag hoppas att du hittar någon annan som kan :)

2009-06-03 @ 10:50:14
URL: http://counting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0