Hej då Stockholm!

Kom hem för en halvtimme sen typ, eller ja är iallafall hemma nu. Var med Josefine Ellie och Steffi igår, drog till nypan fast bada aldrig för det var svin kallt! Men doppade benen lite och sånt. Hur som helst, vi umgicks väl fram till 10 någongång sedan gick jag och Ellie hem till henne, haha var på värsta humöret! Satte på en film, jag sov där.. Ja för det esta såg det ut sådär.

Har precis duschat och ska käka lite. Sen kommer Johanna och Lovi med sin packning, och sedan drar vi nog till Hudiksvall. Blir brist på bloggning i helgen eftersom jag inte har tillgång till data men kommer hem på söndag kväll så då får ni bilder från gårdagen och helgen. Måste gå nu annars hinner jag inte med det sista. Ha det bra! PUSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0