Jag saknar oss


Det finns så mycket jag kan ta upp som vi har gjort. Ett uttav de bästa och tydligaste minnena är midsommaren 2007. Men allting började svagna efter att jag bytte skola, det var då det mesta försvann. Tappade kontaken med flera.. oavsätt om du inte gick i den skolan då, tappade vi kontaken. Vi får båda nya vänner, självklart. Det är jag själv medveten om men att vi inte har tid för varandra någon gång. Vi bor ju fan 20 meter ifrån.. Kommer ihåg när vi gick i fyran och sa att våra föräldrar skulle bli tillsammans. Haha hur mycket problem jag än hade då, var den tiden nog den bästa. För då fick jag tid att umgås med dig. Alla bråk med Sandra fick mig ett snäpp närmare dig. Ändå glider vi sakta ifrån den tiden, visst var det 2006 då och 2009 nu men vi har klarat oss igenom det mesta. Den perioden vi inte fick vara, men vi klarade oss igenom det. Skulle vi inte träffats iallafall, skulle vi stå varandra ännu längre bort idag. Jag saknar dig bästavän. Jag gör verkligen det. Skulle göra allting för att få oss tillbaka till hur vi var då.



Ibland känns det som att vi inte finns för varandra längre. Jag gråter nästan för det, för du är bland det bästa som hänt mig. Biestis jag gör vad som helst, vad som helst.. bara jag får dig tillbaka till mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0