Omprov, på omprov .. på omprov?

Asså gud jag får verkligen panik. Har omprov på omprov på omprov imorrn .. typ, eller det kanske bara är omprov på omprov? Aja hursomhelst, hade prov i So för typ några månader sen där det var typ om Islam, Stater, Städer och sen typ Rom tror jag det var. Första gången var jag sjuk och visste inte att vi skulle ha provet så jag gjorde ingenting. Sen när jag skulle ha omprov så visste jag inte heller men hann öva lite så jag klarade typ Islam grejen. Och hade jag typ omprov igen och då klarade jag rom, så nu har jag stater och städer kvar imorrn. Man bah, lyckat! Men det största problemet nu är att jag inte övat ett piss och pallar verkligen inte göra det heller. Asså jag lovar när jag börjar 8an, min lärare kommer bah, ah josse du kan ju börja med att göra omprov igen eftersom du inte klarade det i 7an, usch nej! Det vill jag verkligen inte, så jag kanske borde plugga nu .. ? Aja ska försöka lite i alla fall, så jag skriver när jag är klar. Biiig love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0