REGN PÅ SKOLAVSLUTNING!

God morgon sweeties!

Har ni kollat ut? Det är inget fint väder alls, regnigt och kallt. + klänning? Hm.. naej inte riktigt. Men jag ska gå med min klänning iallafall! Får bli sjuk isånnafall. Vet inte om jag ska ha tights under istället för ingenting. Kanske nylon, fast det är ju typ ingen skillnad om man tänker på värme och sånt. Det är mest bara för att man tycker ens ben är fula eller om man inte hinner raka dem? =) Vet inte. Vill däremot inte komma med svarta tights, passar inte på min klänning.. Åh! Vad ska jag göra? :o Det kommer typ sluta med att jag går med jeans och tjocktröja. Haha! Nej absolut inte. Dåligt väder, dåligt väder, dåligt väder! Suuuuuuuuger. Aja håller på med frukosten och ska fixa håret och ansiktet.
Ha en bra dag i det skit fula vädret! Love you all.



Den här tjejen drar jag till västkusten med efter Gothia
i drygt en vecka. Nej ni får inte följa med! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0