RIP

Några har antagligen redan läst i tidningen om en 16 årig tjej som blev mördad inatt och dom flesta i alla fall från min skola vet vem hon var. Tjejen som blev mördad gick i min skola och skulle precis gå ut 9an. Jag kände henne inte alls egentligen, utan vet bara vem det var men tycker ändå det känns jobbigt. Oavsett fast vi aldrig snackade, var hon fortfarande en del av min vardag. Jag såg henne varje dag, och jag känner även folk som kände och var vänn med henne. Det är helt hemskt att sånt här ska behöva hända. Allting handlade egentligen mest om en kille, och slutade med mord, helt sinnessjukt! Är just nu mest bara chockerad. Och jag trodde aldrig dom som nu sägs mördat henne skulle kunna göra en sån här sak, men tydligen är inte alla männiksor som dom verkar. Usch, vill verkligen inte till skolan dom sista dagarna som är kvar, kan ni föstå vilken stämning det kommer vara? Fyfan, men jag kan faktiskt erkänna att även jag tycker det här är jobbigt, tänk då hennes närmaste vänner, hennes familj? Åh gud! Jag kan fortfarande inte föreställa mig att hon är död, hon finns inte längre. Och hon blev bara 15 år, hon hade inte äns levt halva sitt liv än, hemskt verkligen! Rest in peace Therese!


Kommentarer
Postat av: ellinor

:(

det var ju inte så kul idag i skolan direkt ._.

2009-06-08 @ 18:21:30
URL: http://alwayselu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0