2 timmars samtal med biestis


Josefine kunde tydligen inte somna så hon ringde mig och nu har vi snackat i två timmar ungefär. Sitter fortfarande med luren mot örat. Snackar om lite olika, ibland är det skönt att bara kunna prata ut med någon. Och nu när jag och Josefine börjar hitta tillbaka till varandra. Har glidit isär alldeles för mycket senaste tiden. Precis som du sa igår gumman, vi ska känna varndra tills vi blir gamla. Jag kan få sån damp på dig, för ibland är du faktiskt riktigt jobbig men det tillhör dig och därför är jag van. Till skillnad med folk som leker tuffa, dryga osv. Aja det är skönt att ha dig tillbaka igen iallafall, vi ska komma ett snäpp längre. Till dit vi var förrut, jag saknar det. Jag saknar att ha en allra bästavän.
Jag saknar dig.


Kommentarer
Postat av: emmasvensson

hej sötblogg, föresten hur gör du sådär med bilderna ?<z3

2009-06-30 @ 21:31:42
URL: http://supersvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0