Gamla prylar

Hej sötnosar!

Allt bra med er? Själv stannade jag hemma sjuk så antar att det är mindre bra. Så har inte orkat sitta vid datorn men har faktiskt fått igång min svenska uppsats idag, är skit stolt! Har försökt flera veckor.. ja, det har inte gått så bra alls om man säger så. Nu är jag iallafall på g. Det är ändå bara imorgon kvar som är riktig skoldag så ska försöka ge allt den sista dagen. Imponera på lärarna sista dagarna är ingen nackdel =) Aja har städat lite också, har massor kvar, men hittade lite små saker! Som typ varit borta en evighet :o
Nej men en månad kanske. Haha.. (Fan tappa min lur nyss, tappar den hela tiden. Not good!) Ska behandla mig själv med det jag hittade plus ansiktsmaks och lite annat. Hug!



Förlåt förlåt förlåt! Kamera ligger på laddning så bilden är tagen med mobilen.
Det här lilla har jag hittat hittills. Hårinpackning, nagellack, necessär med nagelprylar.
+ fyra böcker jag skrev allt från vardagar till hemligheter i för ca två - fyra år sen!
Läste nyss i en utav dem, oh gud vad pinsamt! Haha ;)

Kommentarer
Postat av: Josefine

Haha gumman , "sanning och konsekvens" boken? XD <3

2009-06-03 @ 18:17:01
URL: http://daylifes.blogg.se/
Postat av: Jenuoa

HAHA JA! Och från midsommar 07 :O <3 i love.

2009-06-03 @ 20:05:31
URL: http://daylifes.blogg.se/
Postat av: Josefine

Höhö .. Jag måste fan få läsa dom någon dag, och ska fan försöka leta reda på min också!:O <3

2009-06-03 @ 21:34:05
URL: http://daylifes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0