Sommarens hetaste planer

Vad ska jag göra i sommar? Hum *rynkar pannan* ..

På fredag åker jag till västkusten - och är där i två veckor. Kommer alltså hem den tredje Juli för dem som inte kan räkna ut det =) Ska bli skönt att komma bort här ifrån. När jag kommer hem ska jag på bio (?) med brudarna och grabbarna. Måste säga hejdå till dem eftersom dem stack (-.-)

12:e - 19:e är det Gothia cup - då jäklar är det fotboll som gäller. Tänk er gothia, själva namnet säger ju allt. Har aldrig varit där så lite spännande är det *smile*. Med laget som kommer göra det till sommarens upplevelse ..

Västkusten igen med Emma - Oh ja, det ska bli nice. Bada, sola, mysa, hela rubbet. Skit nice =)

Thailand & Bali - Ja, efter det åker jag med mammsen ner till Thailand 3 - 4  veckor sedan Bali en vecka. Ouf vad grymt bröööwn jag ska bli. Sug på den! En månads sol utomlands, vad mer kan man önska sig en sommar?

Ni kommer knappast ha det lika bra som mig, haha! Nej för jag ska ha världens bästa sommar!



Haha kommer ihåg den här bilden! Fan vad länge sen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ojj rätt så gammal bild :O

2009-06-29 @ 02:30:32
Postat av: Anonym

ojj rätt så gammal bild :O

2009-06-29 @ 02:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0