SOMMARLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOV!

Kom precis hem. Äääääntligen sommarlov :D Vi samlades utanför kyrkan kvart i tio, vi sjöng lite och sånt där som man bruka göra när man har avslutning. Sen slutade vi direkt typ halv 11. Vår lärare tog foton på oss -.- höhö, sen fick vi våra omdömmen, sa hejdå till alla och gick. Känns skit bra med lov och sånt, men asså .. man kommer inte träffa alla på jätte länge, man säger att man ska träffas på sommaren men det blir aldrig av. Men man får åtminstonde försöka. Och plus att glider man ifrån varandra så mycket under loven. Usch vad tragiskt, skolan borde vara öppen men man slipper jobba. Så kan man gå dit just för att träffa vänner, peeerfekt ;) Nej men det som är bra för oss i alla fall är att vi åker till falun två veckor efter vi börjat skolan så vi får liksom tid att komma tillbaka till varandra igen. Så det känns grymt bra! Hursomhelst, ska åka till mamma nu och sover där över natten eftersom jag ska till storebrors student imorgon bitti. Sen blir det studentfest och hela rubbet. Sen ska jag även träffa Jennifer idag också, sista gången på typ .. ah hela sommarlovet i princip? Fyfan vad hemskt! Gumman jag saknar dig redan! Men nu ska jag böja röra mig till. Bilder och sånt kommer ikväll eller imorgon eftersom jag själv varken hade kamera eller mobil så får folk skicka dom bilderna dom tog. Kiss& Hug

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0