Tääst

GÖR TESTET, ANNARS FÅR DU OTUR PÅ SOMMARLOVET!


Du är kär nu - Nej asså typ gillar.
Du har sårat nån så de börjat gråta - Ah.

Nån har sårat dig så du börjat gråta -  Ah.

Du har haft ett förhållande som varade över 10 månader -

Du har haft ett förhållande som varade över ett år -  Nä
u har haft ett förhållande som varade över två år -
ÄRLIGHET


Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra -  Tror det ..
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra - Ah :O

Jag har smygit ut utan lov -

Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar - Ah

Jag har en hemlighet som ingen vet - Nä typ inte

Jag har fuskat i ett spel - Höhö ah

Jag har struntat i ett prov - Haha mh

DÅLIGA TIDER

Jag har druckit alkohol - Ja

Jag dricker mig berusad minst än en gång i månaden - Nej nej

Jag kan svälja piller - Ofc :)
Jag har tagit mediciner mot depression - Haha nej?

Jag har anorexi och/eller bulimi - Nej

Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det  - Nej inte en hel

Jag har vaknat gråtande -  Ah

Jag har somnat gråtande - Ja

DÖDEN

Jag hatar begravningar - Ja?

Jag har sett någon dö - Nej

Någon nära till mig har försökt begå självmord - Nej inte vad jag vet

Någon nära till mig har begått självmord - Nej


ERFARENHETER

Jag har tappat bort mig i min hemstad - Haha ja

Jag har sett en fallande stjärna - Yesbox

Jag har önskat då jag sett en fallande stjärna - Självklart

Jag har tryckt på alla knappar i en hiss - Haha ah
Har sparkat en kille mellan benen - Hihi ah

Har hoppat fallskärm från ett flygplan - NEJ !

Har lekt sanning eller konsekvens - Självklart

Druckit en hel liter mjölk på en timme - Nej fyfan

Jag har medverkat i en teater - Ah

Jag har fångat en snöflinga med tungan - Ja :)
Jag har suttit på ett tak på natten -

Jag har aprillat någon - Varje april :P

Jag har åkt taxi - Yes

Jag har ätit sushi - Ah fyfan
Jag har åkt snowboard - Nää


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0