Förlåt för dålig upptatering

Gick upp 10 imorse, gjorde mig klar och åkte till liljeholmen, som jag redan sagt typ 3 gånger har min bror tagit studenten idag (så det är därför jag knappt bloggat) och det ha varit proppat med folk här hela dagen och det är det fortfarande, är själv riktigt jävla trött och mitt humör är inte på topp kan jag säga, känner mig som värsta pms kärringen idag plus att jag mår illa, har nog ätit lite för mycket kan man säga! Men ska i alla fall snart åka till pappa, funderar på att hyra en film, köpa lite godis och bara ha en mysig filmkväll resten av dagen som är kvar! Och imorrn får jag min mobil tillbaka så då blir det massor med bilder. Och resten av bilderna från avslutningen kommer när jag fått alla, för jag orkar inte lägga ut dom i omgångar. Hursomhelst, skriver ikväll. Och föresten, färlåt för dålig upptatering, och under helgen blir jag allting upp till mig eftersom Jennifer är borta så jag ska försöka blogga så mycket som möjligt! Kiss


Jag och Jennifer förra midsommarn. Jag älskar dig blodsyster!

Kommentarer
Postat av: elsha

fortfarande lika söta :)<3

2009-06-13 @ 17:14:32
URL: http://puffys.blogg.se/
Postat av: Josefine

Höhö detsamma gumman :)

2009-06-13 @ 19:53:18
URL: http://daylifes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0