Helgen

Ja jag vet. Otroligt dålig upptatering men som jag sa blir det alltid lite slarvigt över helgen. Täkte bara bertätta lite smått om fedag och lördag.

Fredag:
Som jag redan skrev i ett tidigare inlägg var jag i stan efter skolan och träffade senare Jennifer. Gick hem runt 5 ifrån henne, åt, ringde Tess och träffade henne. Vi var hos henne en stund , snackade lite och sånt där. Vid typ 8 bestämde vi oss för att dra till bagis på någon typ bagisfestival, men vi gick aldrig riktigt dit utan umgicks bara med typ "bagisfolket", vet inte riktigt vilka det var för folk kom och gick hela tiden och jag kommer knappt ihåg namnet på männiksorna. Sen i alla fall drog vi hem vid typ 12. Vi satte på en film och somnade till den.

Lördag:
Jag blev väckt typ vid halv 11. Tess var redan uppe och satt och kollade på tv. Sen åt vi, duschade och sånt där. Sen gick vi hem till henne (Vi är grannar satt det tar typ 1 minut att gå) och jag hjälpte henne att baka tårta till någon tjejmiddag hon skulle till på kvällen och så plattade jag håret och fixade mig lite mer. Sen vid 1 typ mötte jag Jennifer (Vi är också grannar) så vi drog till älvsjö IP och kollade på fillips match. Sen vid typ 4, halv 5 åkte vi hem och åt lite och sånt. Sen gick vi och hyrde film, det blev två skräckisar, "Instängd och Solstice". Grymt bra båda två, men Solstice var nog bäst. Men båda var ganska läskiga, faktiskt dom läskigaste skräckfilmerna jag sett på länge! Nånting jag rekommenderar. Hursomhelst, vet inte riktigt vad som händer idag, ska nog mest bara vara hemma. Hjälpa mamma lite och sånt och på kvällen ska jag till pappa. Men ah som sagt, förlåt för dålig upptatering men nu är jag tillbaka igen som vanligt :) Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0