100709

Saknar det där året, året utan några som helst bekymmer.


God morgon. Kan man säga så? Iallafall, vaknade vid 11 av att lillasyster slängde igen dörren när hon gick ut -.- Kunde inte somna om så gick upp och satte mig vid tv:n en stund. Snacka lite med Emma om nästa vecka, vill att grabbarna ska följa med men vi får se hur det blir med det. Det blir nästa helg istället, kom på att det är midsommar då =) Aja hoppas grabbarna kan följa med. De åkte ju hem utan att säga hejdå igår :o Kommer inte hinna träffa alla heller förns efter sommarlovet isånnafall, åker bort nu i helgen, sen till gothia, västkusten, Thailand, Bali.. Ja, är bortrest efter den här månaden så måste träffa mina flickor också. Josefine som åker nästa vecka! Hur fan ska jag klara mig? Ska ju träffa henne imorgon kväll, då gumman måste vi säga ett ordentligt hejdå. För jag kommer sakna dig sjukt. Ellie också för den delen. Vi hade tänkt dra och bada idag men var tvungen att stanna hemma, städa och grejer. Så hon kommer snart hit istället. Hon får hjälpa mig lite så går det snabbare sedan går vi nog ut en sväng i det fina vädret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0