Ingen rubrik

Kom hem för att tag sen. Började 10 i 9 och vi städade först skåpen, hade en liten samling där vår lärare pratade om Therese, (och dom som nu har mördat henne är nu häktade och mordet var tydligen planerat, det är i alla fall vad det står i tidningen, fyfan asså. Idioter!) Hursomhelst, sen gick vi till kyrkan där vi ska ha avslutning satt man hittar dit, sen hade vi lunch och sen samling igen. Sen fick vi glass och sen slutade vi vid typ halv 1. Och imorrn får jag ju sommarlov, weeeeeeeii, äntligen! Fast jag kommer sakna alla så otroligt mycket! Men man får liksom försöka träffas under lovet ändå! Imorrn börjar jag i alla fall kvart i 10, måsta ändå upp vid typ sju -.- Så någon sovmorgon här blir det i alla fall inte! Suck. Men sen senare mot kvällen, eller ah efter skolan ska jag träffa Jennifer bebis. För sen kommer vi inte hinna träffas nånting mer på sommarn, shit asså jag kommer inte klara det. Och har inte heller träffat Ellie på typ en månad och vi måste också träffas snart. Men jag ska försöka klämma in det någon gång i helgen! Nu tänkte jag i alla fall sätta mig vid tvn bara och vänta till papi kommer hem, sen ska vi till farsta och jag måste köpa nylon tights, nagelack och nått slags hårband eller nått sånt till imorrn satt det inte blir för tråkigt i håret. Och om exakt en vecka skulle Therese fylla 16, Vila i frid Tess. Fast det finns något posetivt också och det är att jag åker till tunisen om exakt en vecka, yeeeah, fast det är kanske inte något posetivt för er men för mig i alla fall :D Sen kommer jag hem torsdagen den 25. Och den 29 eller 30 åker jag till Alexandra och den 1a fyller hon år. Saknar dig baby! Sen tillbringar jag nog större delen av sommarn där ute i Edsbro med henne. Fast i ungefär en vecka ska jag till landet också, fast då ska hon ändå med. Oj det blev ett ganska långt inlägg, höhö. Aja, Kyyyyyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0